Vrácení, výměna, reklamace

 

Pokud potřebujete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo reklamovat, pak prosíme, postupujte podle následujících instrukcí. S daným dodavatelem se pokusíme vše vyřídit co možná nejrychleji.

Výměna a vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. 

Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti), můžete vyřídit osobně na naší prodejně v Praze nebo zaslat zboží na adresu DENNY SHOP s.r.o., Vídeňská 545/76, 148 00 Praha 4.

Vždy prosíme o následující postup:

  • Zboží vracejte nepoškozené, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  • Zboží pošlete, nebo doneste osobně zpět na prodejnu do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).
  • Budete-li chtít na prodejně zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes eshop. Pak počkejte na informaci, že je zboží připraveno a na prodejnu přineste špatně vybrané zboží, které Vám zde vyměníme. Na prodejnu s sebou vezměte doklad o koupi (prodejku či fakturu).
  • Pokud zboží posíláte zpět, vyplňte připravený formulář nebo nám napište dopis s údaji uvedenými ve formuláři.
  • Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
  • Je také možné zaslat odstoupení od smlouvy na adresu prodejny či na email prodejna@stastnepacky.cz, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a zboží odeslat prodávajícímu do pěti (5) pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.

Při vrácení veškerého objednaného zboží je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu se nevrací. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vrácení peněz převodem není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, pak bude účtováno dopravné dle aktuální dopravy uvedené na stránkách www.stastnepacky.cz.

Pokud potřebujete s výměnou zboží poradit, zavolejte na +420 773 407 289 nebo napište na prodejna@stastnepacky.cz.

 

Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).

Práva z vad nelze uplatnit v těchto případech:

  • u věcí prodávaných za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána
  • na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
  • u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci
     

Reklamace

Přestože se snažíme zboží od dodavatelů pečlivě kontrolovat, může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. V případě reklamace nás kontaktujte na telefonu +420 773 407 289, nebo emailem na prodejna@stastnepacky.cz. Vždy je potřeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu (faktury) a název reklamovaného zboží.

Reklamaci je potřeba nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám (bude-li odeslání reklamovaného zboží požadováno).

Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).